Oprogramowanie dla działów administracji Wymagania techniczne
System dostarczany jest w wersjach dla baz danych:
- MSSQL 2008/2012/2014/2016 w wersjach EE, Standard lub Enterprise
- POSTGRESQL w wersji min. 10.0
- ORACLE 10/11 EE
- Serwer bazy danych – zgodnie z zalecanymi wymaganiami sprzętowymi podawanymi przez producenta motoru baz danych SQL
- Stacje klienckie:
Zainstalowany system Windows 7 / Windows 8 / Windows 10
- Zainstalowane oprogramowanie klienckie SQL skonfigurowane do połączenia z bazą danych
- Procesor Pentium 1 GHz lub szybszy
- 4 GB RAM
- 300 MB dostępnego miejsca na dysku twardym
- Karta sieciowa
- Monitor obsługujący rozdzielczość 1920x1080
- Mysz Microsoft Mouse lub inne zgodne urządzenie wskazujące
- Sieć komputerowa
- Sieć komputerowa TCP/IP łącząca stanowiska klienckie z serwerem
Dla optymalnej pracy systemu Oprogramowania dla działów administracji wskazane jest udostępnienie dla użytkowników systemu katalogów sieciowych służących jako:
- serwer dokumentów (skany, zdjęcia, Excel, Word ) – katalog z pełnymi uprawnieniami, jednolicie mapowany dla wszystkich użytkowników
- serwer upgrade – katalog z uprawnieniami do odczytu dla użytkowników, z pełnymi uprawnieniami dla administratora aplikacji. Są na nim umieszczane upgrade'y aplikacji. Aplikacja zawiera moduł automatycznej dystrybucji upgrade'ów na stacje klienckie.