Materiały DEMO Nasza droga do zadowolenia klienta
Pokaz systemu
Umówmy się na pokaz systemu. Zademonstrujemy możliwości systemu i odpowiemy na wszelkie pytania.
Ankieta potrzeb klienta
Uzupełnij krótki arkusz z wykazem dostępnych modułów Softra. Na tej podstawie dostosujemy dla Ciebie naszą ofertę. Stosujemy elastyczne podejście, dlatego każdy moduł będzie wyceniony niezależnie – dobierz je wg własnych potrzeb.
Analiza przedwdrożeniowa
Dla dużych klientów z szerokim zakresem wymagań proponujemy wykonanie analizy przedwdrożeniowej. Przeprowadzimy warsztaty, na których określimy wspólnie zakres zmian w systemie. W efekcie przygotujemy dla Ciebie ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb. Będzie ona zawierać zakres prac, harmonogram oraz wycenę wdrożenia systemu.
Umowa
Przygotujemy umowę na podstawie uzgodnionej oferty, która zawiera licencję na wybrane moduły standardowe, zakres prac wdrożeniowych, napełnienie bazy danych , szkolenia i harmonogram realizacji wszystkich kroków.
Instalacja i konfiguracja
Wykonamy instalację systemu zgodnie z umową oraz dostarczymy wersję testową systemu, na której można sprawdzać wszystkie moduły i zmiany.
Szkolenia
Szkolenia użytkowników możemy wykonać stacjonarnie lub zdalnie. Szkolenia odbywają się na Twoim systemie, na rzeczywistych przykładach.
Asysta po uruchomieniu
Na początku pojawiają się pytania. Użytkownicy mogą potrzebować więcej wsparcia. Wiemy to i zapewnimy Ci odpowiednią opiekę serwisową w trakcie całego okresu obowiązywania umowy.
Serwis
Zmiany przepisów i wzrastające potrzeby klientów mobilizują nas do dostarczania nowych wersji programów. Zawsze możesz skorzystać z dodatkowych szkoleń lub rozszerzyć system o dodatkowe funkcjonalności.